Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 100km » 212337 nk
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212337 NK

212337 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212337

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212338
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaBENDIX
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]227
nr EAN5703858235031
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623001 Tłoczek, zacisk hamulca
8823001 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212337 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. PANDA 85-04 LE
numery OEM:
FIAT      71791825
FIAT      71791827
FIAT      790909
FIAT      792286
FIAT      9946182
LANCIA      9946182

Zastosowanie Zacisk hamulca 212337 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.