Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bentley CONTINENTAL 6.75 V8 T Mulliner (1999.08-2002.10) 426km » 212377 nk
wybrany samochód: 
Bentley Continental 6.75 V8 T Mulliner (1999.08-2002.10) 426km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212377 NK

212377 Zacisk hamulca NK
350.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212377

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212378
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
nr EAN5703858616526
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623019 Tłoczek, zacisk hamulca
8823022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212377 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO T. DAILY 99- LE
numery OEM:
FIAT      42536630
FIAT      42548181
FIAT      42554777
FIAT      42559617
FIAT      504134582
IVECO      42535110
IVECO      42536630
IVECO      42548181
IVECO      42554777
IVECO      42559617
IVECO      504028772
IVECO      504113573
IVECO      504134582
IVECO      504360794

Zastosowanie Zacisk hamulca 212377 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.