Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.9 TDI 4motion (2000.09-2005.05) 101km » 2125169 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.9 Tdi 4motion (2000.09-2005.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125169 NK

2125169 Zacisk hamulca NK
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2125169

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2125170
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
nr EAN5700750058195
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8625018 Tłoczek, zacisk hamulca
8825023 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8925008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125169 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. TRANSIT 2,2 TDCI 06- LE
numery OEM:
FORD      1371372
FORD      1433943
FORD      1521150
FORD      6C1128121AC
FORD      6C112B121AB
FORD      6C112B121AC
FORD      6C112B121AD

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125169 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.