Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2500 TD (PA5W) (1995.05-2005.06) 87km » 2126126 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi L400 Autobus (pd_w, Pc_w, Pa_v, Pb_v, Pa_w) 2500 Td (pa5w) (1995.05-2005.06) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126126 NK

2126126 Zacisk hamulca NK
180.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

2126126

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126125
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]23
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]282
nr EAN5703858718053
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8626015 Tłoczek, zacisk hamulca
8826016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8926017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126126 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HONDA P. CR-V 2,0-2,4 4WD 01-06 PR
numery OEM:
HONDA      45018S9AA01
HONDA      45018S9AA02

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126126 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.