Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota URBAN CRUISER (_P1_) 1.4 D-4D 4WD (NLP115_, NLP115R) (2009.01-2014.04) 90km » 213049 nk
wybrany samochód: 
Toyota Urban Cruiser (_p1_) 1.4 D-4d 4wd (nlp115_, Nlp115r) (2009.01-2014.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213049 NK

213049 Zacisk hamulca NK
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213049

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213050
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]275,5
nr EAN5703858236274
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8645007 Tłoczek, zacisk hamulca
8830022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213049 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. GALANT/OUTLANDER 2,0-3,0 96- LE
numery OEM:
CITROËN      4400 T9
MITSUBISHI      MB950176
MITSUBISHI      MR249964
MITSUBISHI      MR370775
PEUGEOT      4400 T9

Zastosowanie Zacisk hamulca 213049 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.