Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 i 16V (2000.03-2006.10) 138km » 213057 nk
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Furgon (bs_, Bt_, By_, Bz_) 2.0 I 16v (2000.03-2006.10) 138km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213057 NK

213057 Zacisk hamulca NK
210.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213057

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213058
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
nr EAN5703858713836
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8630014 Tłoczek, zacisk hamulca
8830017 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213057 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. PAJERO 2,5-3,2 TD 00- LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MR510537

Zastosowanie Zacisk hamulca 213057 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.