Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Subaru LEGACY II Kombi (BG) 2.0 i 4WD (BG5) (1994.09-1998.11) 116km » 2132124 nk
wybrany samochód: 
Subaru Legacy Ii Kombi (bg) 2.0 I 4wd (bg5) (1994.09-1998.11) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2132124 NK

2132124 Zacisk hamulca NK
149.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

2132124

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2132123
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNBK
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]273
nr EAN5700750062840
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8632007 Tłoczek, zacisk hamulca
8832016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932019 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2132124 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MAZDA P. 6 1,8 02-07 PR
numery OEM:
MAZDA      GJ6A3361X
MAZDA      GJ6A3361XA
MAZDA      GJ6A3361XB

Zastosowanie Zacisk hamulca 2132124 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.