Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.2 EL, GL (C15A) (1986.09-1988.04) 60km » 213546 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.2 El, Gl (c15a) (1986.09-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213546 NK

213546 Zacisk hamulca NK
135.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

213546

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213545
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaKASCO
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
nr EAN5700750080363
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8645041 Tłoczek, zacisk hamulca
8835014 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8935013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213546 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA T. CEE'D/PRO CEE'D 1,4-2,0 07-13 PR
numery OEM:
HYUNDAI      58230 1H300
HYUNDAI      58311 1HA00
KIA      58230 1H300
KIA      58311 1HA00
zamienniki:
1301213546
brak
SBS
F 30 131
brak
BREMBO
J3220305
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulca 213546 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.