Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 55S17 W, 55S17 WD (2007.07-2011.08) 170km » 2136103 nk
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 55s17 W, 55s17 Wd (2007.07-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136103 NK

2136103 Zacisk hamulca NK
263.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Poniedziałek
:4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136103

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136104
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858681098
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8639004 Tłoczek, zacisk hamulca
8833022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136103 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT P. MASTER 1,9-3,0 DCI 98-10 LE
numery OEM:
OPEL      4501214
OPEL      9161514
RENAULT      7701 205 763
VAUXHALL      9161514
VOLVO      8111958

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136103 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.