Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) (1985.08-1989.05) 115km » 2136230 nk
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.5 I Turbo (bf5s) (1985.08-1989.05) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136230 NK

2136230 Zacisk hamulca NK
200.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136230

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136229
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858713768
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
8847020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136230 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. TRAFIC 06- PR
numery OEM:
NISSAN      44001 00Q0A
NISSAN      44001 00QAC
OPEL      4414622
OPEL      4418035
OPEL      93174804
OPEL      93192387
RENAULT      7701 056 165
RENAULT      7711 135 703
VAUXHALL      93174804
VAUXHALL      93192387

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136230 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.