Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.0 TFSI (2016.07-2020.10) 115km » 2137131 nk
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.0 Tfsi (2016.07-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2137131 NK

2137131 Zacisk hamulca NK
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

2137131

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2137132
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
nr EAN5700750080813
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8645036 Tłoczek, zacisk hamulca
8825022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2137131 NK

ZACISK HAM. PEUGEOT P. 3008/308 07- LE
numery OEM:
CITROËN      4401 N8
PEUGEOT      4401 N8
zamienniki:
13012137131
brak
SBS
F 61 240
brak
BREMBO
DC84148
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Zacisk hamulca 2137131 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.