Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C Kombi (Z02) 3.0 V6 CDTI (F35) (2003.10-2005.07) 177km » 213747 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 3.0 V6 Cdti (f35) (2003.10-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213747 NK

213747 Zacisk hamulca NK
158.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213747

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213748
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
nr EAN5703858607364
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
8825012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8937008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213747 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. PEUGEOT P. 207/307 02- LE
numery OEM:
CITROËN      16 073 754 80
CITROËN      4400 N2
CITROËN      4400 R8
PEUGEOT      16 073 754 80
PEUGEOT      4400 N2
PEUGEOT      4400 R8

Zastosowanie Zacisk hamulca 213747 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.