Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 JTD (936AXC00) (2006.07-2007.06) 180km » 2147382 nk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 Jtd (936axc00) (2006.07-2007.06) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147382 NK

2147382 Zacisk hamulca NK
532.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147382

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147381
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
nr EAN5703858939915
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147382 NK

ZACISK HAM. VW T. GOLF 1,5 TSI 17- PR
numery OEM:
AUDI      5G0 615 424 B
AUDI      8V0 615 424 C
AUDI      8V0 615 424 F
VOLKSWAGEN      5G0 615 424 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147382 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.