Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo GT (937_) 1.9 JTD (937CXN1B) (2003.11-2010.09) 150km » 214787 nk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Gt (937_) 1.9 Jtd (937cxn1b) (2003.11-2010.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214787 NK

214787 Zacisk hamulca NK
143.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.
:5 szt. wysyłka Poniedziałek
:5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214787

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214788
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
nr EAN5703858240653
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699055 Tłoczek, zacisk hamulca
8899006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214787 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI P. A4 95-08 LE
numery OEM:
AUDI      8E0 615 123
AUDI      8E0 615 123 D
AUDI      8E0 615 123 X
SEAT      8E0 615 123
SEAT      8E0 615 123 D
SEAT      8E0 615 123 X
SKODA      8E0 615 123
SKODA      8E0 615 123 D
SKODA      8E0 615 123 X
VOLKSWAGEN      8E0 615 123
VOLKSWAGEN      8E0 615 123 D
VOLKSWAGEN      8E0 615 123 X

Zastosowanie Zacisk hamulca 214787 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.