Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TDiC (2001.08-2005.09) 101km » 214790 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Tdic (2001.08-2005.09) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214790 NK

214790 Zacisk hamulca NK
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214790

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214789
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
nr EAN5703858249434
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647017 Tłoczek, zacisk hamulca
8899055 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214790 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. A4 95-08 PR
numery OEM:
AUDI      4B0 615 124
AUDI      8D0 615 124 B
AUDI      8E0 615 124 A
SEAT      4B0 615 124
SEAT      8D0 615 124 B
SEAT      8E0 615 124 A
SKODA      4B0 615 124
SKODA      8D0 615 124 B
SKODA      8E0 615 124 A
VOLKSWAGEN      4B0 615 124
VOLKSWAGEN      8D0 615 124 B
VOLKSWAGEN      8E0 615 124 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 214790 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.