Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 2.0 TFSI quattro (2016.09-???) 252km » 215223 nk
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 2.0 Tfsi Quattro (2016.09-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215223 NK

215223 Zacisk hamulca NK
135.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215223

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215224
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]310
nr EAN5703858682118
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8614001 Tłoczek, zacisk hamulca
8852006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215223 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI P. GRAND VITARA 1,6-2,7 4X4 98-05 LE
numery OEM:
SUZUKI      55102 65D 10
SUZUKI      55102 65D 21
SUZUKI      55102 65D 22
SUZUKI      55102 65D10 999
SUZUKI      55102 65D20 999
SUZUKI      55102 77E 00
SUZUKI      55102 77E00 999
SUZUKI      5510265D21999
SUZUKI      5510265D22999

Zastosowanie Zacisk hamulca 215223 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.