Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Rover 75 I Tourer (RJ) 2.5 V6 (2001.08-2005.05) 177km » 5032606 nk
wybrany samochód: 
Rover 75 I Tourer (rj) 2.5 V6 (2001.08-2005.05) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032606 NK

5032606 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Środa
:4 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

5032606

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5032607
Wymiar stożka [mm]12,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu14x1,5
nr EAN5703858463410
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032606 NK

KOĐC. DR. KIER. HONDA CIVIC 87- LE
numery OEM:
HONDA      53560S04003
HONDA      53560S04013
HONDA      53560SH0A01
HONDA      53560SH3000
HONDA      53560SH3003
HONDA      53560SH3013
HONDA      53560SR0A01
HONDA      53560SR3003
HONDA      53560ST7003
MG      QGX100050
ROVER      GSJ495
ROVER      QGX100050

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032606 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.