Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat MARBELLA (28A) 0.9 (1997.07-1998.10) 44km » 5034756 nk
wybrany samochód: 
Seat Marbella (28a) 0.9 (1997.07-1998.10) 44km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034756 NK

5034756 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5034756
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

5034756

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu14x1,5
nr EAN5703858466343
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034756 NK

KOĐC. DR. KIER. VW A4/PASSAT 97- LE/PR
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 B
AUDI      4B0 419 811 C
AUDI      4B0 419 811 D
AUDI      4B0 419 811 E
AUDI      4B0 419 811 F
AUDI      4D0 419 811 A
AUDI      4D0 419 811 B
AUDI      4D0 419 811 H
AUDI      4F0 419 811 B
AUDI      4F0 419 811 E
AUDI      4F0 498 811
AUDI      8E0 419 811 B
AUDI      8E0 419 811 C
SKODA      4B0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 E
SKODA      4B0 419 811 F
SKODA      4F0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 E
SKODA      4F0 498 811
SKODA      8E0 419 811 B
SKODA      8E0 419 811 C
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 C
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 F
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 A
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4F0 498 811
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 C

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034756 NK w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.