Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km » 5044720 nk
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 5044720 NK

5044720 Sworzeń wahacza NK
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

5044720

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]19
nr EAN5703858469023
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 5044720 NK

SWORZEĐ WAHACZA VW P. GOLF 2/3 LE/PR 19MM KPL.
numery OEM:
FORD      357419365
SEAT      357 407 365
SEAT      357 407 365 A
SEAT      357 419 365
VOLKSWAGEN      357 407 365
VOLKSWAGEN      357 407 365 A
VOLKSWAGEN      357 419 365

Zastosowanie Sworzeń wahacza 5044720 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 5044720 NK:

Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.