| Ciężar netto [g] | 925 |
| nr EAN | 5908281416266 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna CPW-VW-036 NTY
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1310015, 1457395, 1673518, RM3M218501BA, RM6M218501BA
038121011B, 038121011G, 038121011J, 03L121011B
| AUDI | 038 121 011 B | |
| AUDI | 038 121 011 G | |
| AUDI | 038 121 011 J | |
| AUDI | 03L 121 011 B | |
| FORD | 1310015 | |
| FORD | 1457395 | |
| FORD | 1673518 | |
| FORD | RM3M218501BA | |
| FORD | RM6M218501BA | |
| SEAT | 038 121 011 B | |
| SEAT | 038 121 011 G | |
| SEAT | 038 121 011 J | |
| SEAT | 03L 121 011 B | |
| SKODA | 038 121 011 B | |
| SKODA | 038 121 011 G | |
| SKODA | 038 121 011 J | |
| SKODA | 03L 121 011 B | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 B | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 G | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 J | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 B |
Zastosowanie Pompa wodna CPW-VW-036 NTY w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.