Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) 311 CDI RWD (907.131, 907.133, 907.135, 907.231, 907.233... (2020.06-???) 114km » NPW-PL-041 nty
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 311 Cdi Rwd (907.131, 907.133, 907.135, 907.231, 907.233... (2020.06-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-PL-041 NTY

NPW-PL-041 Wał napędowy NTY
nty NPW-PL-041
Wał napędowy NPW-PL-041
NPW-PL-041
254.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

NPW-PL-041

dostawca:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]576
Liczba zębów 125
Liczba zębów 225
Ciężar brutto [kg]6,000
Ciężar netto [g]5500
nr EAN5902048898265
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-PL-041 NTY

numery OEM:
OPEL      13149834
OPEL      374791
OPEL      5374178
OPEL      93169688
OPEL      95518744
VAUXHALL      13149834
VAUXHALL      95518744
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-PL-041 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.