Pojemność [litr] | 0,15 |
Rodzaj połączenia | Tubka |
Klasa lepkości wg SAE | 80W-90 |
Specyfikacja wg API | GL-4 |
nr EAN | 3374650016597 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Puszka |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-30 |
nr EAN | 3374650004389 |
Olej | Olej mineralny |
Klasa lepkości SAE | 80W90 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Pojemność [litr] | 1 |
nr EAN | 8710941020501 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Klasa lepkości wg SAE | 80W |
Dopuszczenie przez producenta | MB Approval 235.1 |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17A |
Zalecenie producenta oleju | 341 Typ Z1 |
Zalecenie producenta oleju | API GL-4 |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 |
Długość opakowania [cm] | 39 |
Szerokość opakowania [cm] | 23 |
Wysokość opakowania [cm] | 23,5 |
Numer taryfy celnej | 27101987 |
nr EAN | 5055107457214 |
Olej | Olej półsyntetyczny |
Dopuszczenie przez producenta | Allison C4 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Dopuszczenie przez producenta | Allison TES 389 |
Dopuszczenie przez producenta | Ford MERCON� |
Pojemność [litr] | 1 |
Dopuszczenie przez producenta | GM Dexron� IIIH |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ V1 |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ Z1 |
Dopuszczenie przez producenta | MB 236.9 |
Dopuszczenie przez producenta | Voith H55.6335.xx |
Dopuszczenie przez producenta | Volvo 97340 |
Dopuszczenie przez producenta | Volvo 97341 |
nr EAN | 4008177071782 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ L2 |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ V1 |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ Z1 |
Dopuszczenie przez producenta | MB Approval 236.7 |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.633539 (G607) |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.6335xx (G607) |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 04D |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 11A |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 14A |
Zalecenie producenta oleju | Allison C-4 |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar CAT TO-2 |
Zalecenie producenta oleju | Dexron II |
Zalecenie producenta oleju | Dexron IID |
Zalecenie producenta oleju | ESR-M2C163-A |
Zalecenie producenta oleju | Renk Doromat |
Zalecenie producenta oleju | TE-ML 09 |
Zalecenie producenta oleju | Type A suffix A |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97340 |
Długość opakowania [cm] | 39 |
Szerokość opakowania [cm] | 23 |
Wysokość opakowania [cm] | 23,5 |
Numer taryfy celnej | 27101983 |
nr EAN | 5055107457627 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Klasa lepkości wg SAE | 85W-90 |
Specyfikacja wg API | GL-5 |
Dopuszczenie przez producenta | MB Approval 235.0 |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 16C |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17B |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 19B |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 21A |
Zalecenie producenta oleju | 342 Typ M1 |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 07A |
Długość opakowania [cm] | 39 |
Szerokość opakowania [cm] | 23 |
Wysokość opakowania [cm] | 23,5 |
Numer taryfy celnej | 27101999 |
nr EAN | 5055107457252 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Puszka |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
Specyfikacja wg API | GL-4 |
nr EAN | 3374650005126 |
Olej | Olej mineralny |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Pojemność [litr] | 1 |
nr EAN | 8710941019673 |
Olej | Olej mineralny |
Klasa lepkości SAE | 80W90 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Pojemność [litr] | 1 |
nr EAN | 8710941020471 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Puszka |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14A |
Zalecenie producenta oleju | ALLISON C-4 |
Zalecenie producenta oleju | ALLISON TRANSM. C-4 |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar TO-2 |
Zalecenie producenta oleju | GM DEXRON II D |
Zalecenie producenta oleju | MAN Type 339 V1 |
Zalecenie producenta oleju | MAN Type 339 Z1 |
Zalecenie producenta oleju | MB-Freigabe 236.7 |
Zalecenie producenta oleju | VOITH 55.6335.32 |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 04D |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A |
nr EAN | 3374650003405 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ L1 |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ V1 |
Dopuszczenie przez producenta | 339 Typ Z1 |
Dopuszczenie przez producenta | Volvo 97341 |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.633539 (G607) |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.6335xx (G607) |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 03D |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 04D |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 14A |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17C |
Zalecenie producenta oleju | Allison C-4 |
Zalecenie producenta oleju | Dexron IIIG |
Zalecenie producenta oleju | Mercon |
Zalecenie producenta oleju | TE-ML 09 |
Długość opakowania [cm] | 39 |
Szerokość opakowania [cm] | 23 |
Wysokość opakowania [cm] | 23,5 |
Numer taryfy celnej | 27101983 |
nr EAN | 5055107426227 |
Klasa lepkości wg SAE | 0W |
Zalecenie producenta oleju | ALLISON C-4 |
Zalecenie producenta oleju | CATERPILLAR TO-2 |
Zalecenie producenta oleju | GM DEXRON II D |
Zalecenie producenta oleju | MAN Type 339 V1 |
Zalecenie producenta oleju | MAN Type 339 Z1 |
Zalecenie producenta oleju | MB-Freigabe 236.7 |
Zalecenie producenta oleju | VOITH 55.6335.32 |
Zalecenie producenta oleju | VOITH G 607 |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 04D |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14A |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Puszka |
Klasa lepkości wg SAE | 80W-90 |
Specyfikacja wg API | GL-4 |
Specyfikacja wg API | GL-5 |
Specyfikacja | MIL-L 2105 D |
nr EAN | 3374650011356 |
Oleje przekładniowe odpowiadają za smarowanie przekładni oraz skrzyń biegów w samochodach. Skrzynie biegów to bardzo precyzyjne mechanizmy i wymagaja dobrego smarowania podczas swojej pracy. Przenoszą duże obciążenia wytwarzane prez silnik samochodu i przez to na powierzchniach styku kół zębatych powstają duże naciski jednostkowe. Olej przekładniowy oprócz tego powoduje także odprowadzanie ciepła oraz oczyszczanie kół przekładni z zanieczyszczeń i zabezpiecza elementy smarowanych podzespołów przed korozją.
Czy można mieszać oleje przekładniowe różnych producentów?
Można je mieszać pod warunkiem, ża zastosujemy oleje przekładniowe o tej samej lepkości.Jak często wymieniać olej w skrzyni biegów?
Oleje przekładniowe w skrzyni biegów czy moście nie mogą pracować w nieskończoność i należy je wymieniać. Przyjmuje się, że okres pomiędzy wymianami nie powinien byc dłuższy niż 8 lat albo 100 000 km.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025