Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 2.0 TDI (2016.09-???) 190km » F8-5304S optimal
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 2.0 Tdi (2016.09-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora F8-5304S OPTIMAL

F8-5304S Mocowanie amortyzatora OPTIMAL
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

F8-3025, F8-5304

numer części:

F8-5304S

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
nr EAN4031185208161
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
F8-3025 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
F8-5304 Mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora F8-5304S OPTIMAL

numery OEM:
OPEL      0344517
OPEL      0344518
OPEL      0344524
OPEL      344517
OPEL      344518
OPEL      344524
OPEL      344531
OPEL      90345330
OPEL      90374844
OPEL      90538326
VAUXHALL      90345330
VAUXHALL      90374844
VAUXHALL      90538326

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora F8-5304S OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.