Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 323 C V (BA) 1.8 16V (BA8P) (1994.08-1998.09) 114km » G1-094 optimal
wybrany samochód: 
Mazda 323 C V (ba) 1.8 16v (ba8p) (1994.08-1998.09) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-094 OPTIMAL

G1-094 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-094
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

G0-045, G4-563

numer części:

G1-094

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]115
Wymiar stożka [mm]12
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,50 RHT M
parzyste numery artykułówG1-095
nr EAN4031185910941
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-094 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-094 CITROEN/PEUGEOT 106,206,305,605
numery OEM:
CITROËN      1607316380
CITROËN      3817.31
CITROËN      3817.42
CITROËN      9458084280
CITROËN      9471000665
CITROËN      9471007565
PEUGEOT      1607316380
PEUGEOT      3817.16
PEUGEOT      3817.31
PEUGEOT      3817.42

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-094 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.