Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » G1-301 optimal
wybrany samochód: 
Audi A7 Sportback (4ka) 55 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-301 OPTIMAL

G1-301 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-301
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G1-301

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]80
Wymiar stożka [mm]12,5
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1,00 RHT F
Zbieżność stożka1/10
nr EAN4031185913010
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-301 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-301 SKODA FAVORIT,FELICIA, FORMAM
numery OEM:
SKODA      115500440
SKODA      6U0422811
VOLKSWAGEN      115500440
VOLKSWAGEN      6U0422811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-301 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.