Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi (2010.01-2013.12) 110km » G2-988 optimal
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai / Qashqai +2 I (j10, Nj10, Jj10e) 1.5 Dci (2010.01-2013.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-988 OPTIMAL

G2-988 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-988
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-988
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

G2-988

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Wymagana ilość2
Długość całkowita [mm]222,5
Wersja śruby/nakrętkipodkładka zabezpieczającą
Gwint zewn. 1 [mm]M12 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M14 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185129497
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-988 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-988 HONDA CRV 95-02
numery OEM:
HONDA      53010S10000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-988 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.