Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.08) 190km » G3-818 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-818 OPTIMAL

G3-818 Sworzeń wahacza OPTIMAL
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-818

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Wymiar stożka [mm]17
parzyste numery artykułówG3-817
nr EAN4031185938181
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-818 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-818 LEWY AUDI 80,90 86-91 17MM /BEZ WSPOMAGANIA/
numery OEM:
AUDI      855407365
VOLKSWAGEN      855407365

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-818 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-818 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.