| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| Wersja | New version |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Masa [g] | 453 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
| Długość [mm] | 65 |
| Długość całkowita [mm] | 80 |
| nr EAN | 8045941554542 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1314 ORIGINAL IMPERIUM
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4D0107183Q, 4D0407183, 4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0107183Q, 4D0407183, 4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0107183Q, 4D0407183, 4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
| AUDI | 4D0107183Q | |
| AUDI | 4D0407183 | |
| AUDI | 4D0407183AB | |
| AUDI | 4D0407183AC | |
| AUDI | 4D0407183M | |
| AUDI | 4D0407183N | |
| AUDI | 4D0407183P | |
| AUDI | 4D0407183Q | |
| AUDI | 4D0407183S | |
| SEAT | 4D0107183Q | |
| SEAT | 4D0407183 | |
| SEAT | 4D0407183AB | |
| SEAT | 4D0407183AC | |
| SEAT | 4D0407183M | |
| SEAT | 4D0407183N | |
| SEAT | 4D0407183P | |
| SEAT | 4D0407183Q | |
| SEAT | 4D0407183S | |
| SKODA | 4D0107183Q | |
| SKODA | 4D0407183 | |
| SKODA | 4D0407183AB | |
| SKODA | 4D0407183AC | |
| SKODA | 4D0407183M | |
| SKODA | 4D0407183N | |
| SKODA | 4D0407183P | |
| SKODA | 4D0407183Q | |
| SKODA | 4D0407183S | |
| VOLKSWAGEN | 4D0107183Q | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183 | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183AB | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183AC | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183M | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183N | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183P | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183Q | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407183S |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1314 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.