Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat PUNTO (188_) 1.9 JTD (2001.10-2012.03) 86km » 25699/2 original imperium
wybrany samochód: 
Fiat Punto (188_) 1.9 Jtd (2001.10-2012.03) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25699/2 ORIGINAL IMPERIUM

25699/2 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
101.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

25699/2

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Numer komponentu2
nr EAN8033989647944
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25699/2 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L (z łożyskiem) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      1374666080
ALFA ROMEO      1374667080
CITROËN      1612735980
CITROËN      1612736180
FIAT      1374666080
FIAT      1374667080
LANCIA      1374666080
LANCIA      1374667080
PEUGEOT      1612735980
PEUGEOT      1612736180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25699/2 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25699/2 ORIGINAL IMPERIUM:

Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.