Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Alfa Romeo BRERA (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B) (2009.05-2010.06) 170km » 26579 original imperium
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Brera (939_) 2.0 Jtdm (939dxp1b) (2009.05-2010.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 26579 ORIGINAL IMPERIUM

26579 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 26579
Osłona, wał napędowy 26579
26579
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

26579

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Wysokość [mm]93
Masa [g]77
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm]19
Średnica 2 [mm]58
nr EAN8033989072708
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 26579 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 19/58) (dł.93) (kpl.) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, CINQUECENTO, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN 0.9-2.0 03.83-
numery OEM:
ALFA ROMEO      7746232
FIAT      7746232
LANCIA      7746232

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 26579 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 26579 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.