Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 29034 original imperium

Osłona, wał napędowy 29034 ORIGINAL IMPERIUM

29034 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
17.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

29034

Wysokość [mm] 84
Masa [g] 115
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Guma
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 88
nr EAN 8033989095738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 29034 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 25/88) (dł.84) (kpl.) pasuje do: ALFA ROMEO 156, 166, LANCIA KAPPA 2.0-3.2 08.94-06.07

Osłona, wał napędowy 29034 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Osłona, wał napędowy 29034 producenta ORIGINAL IMPERIUM

LANCIA

60815164, 82476458

ALFA ROMEO

60815164, 82476458

numery OEM:
ALFA ROMEO      60815164
ALFA ROMEO      82476458
FIAT      60815164
FIAT      82476458
LANCIA      60815164
LANCIA      82476458
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 29034 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 29034 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.