Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Iveco T-WAY AD410T41 (2021-???) 411km » 37224 original imperium
wybrany samochód: 
Iveco T-way Ad410t41 (2021-???) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 37224 ORIGINAL IMPERIUM

37224 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

37224

Status produktu: Normalny
Masa [g]96
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałGuma
Wysokość [mm]115
Średnica 1 [mm]29
Średnica 2 [mm]98
nr EAN8033989137513
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 37224 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 29/98) (dł.115) (kpl.) pasuje do: AUDI A4 B5, VW BORA, BORA I, GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.9D-2.8 12.95-06.06
numery OEM:
AUDI      1J0498203A
AUDI      3B0498203B
SEAT      1J0498203A
SEAT      3B0498203B
SKODA      1J0498203A
SKODA      3B0498203B
VOLKSWAGEN      1J0498203A
VOLKSWAGEN      3B0498203B

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 37224 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 37224 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.