Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Bmw 3 Touring (E46) 330 d (1999.10-2005.02) 184km » 37509 original imperium
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e46) 330 D (1999.10-2005.02) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 37509 ORIGINAL IMPERIUM

37509 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Czwartek
:8 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

37509

Status produktu: Normalny
Masa [g]91
Strona zabudowyOś tylna
Wymagana ilość2
Grubość [mm]127
nr EAN8033989190648
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 37509 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 127mm) pasuje do: AUDI A1, A2, SEAT CORDOBA, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, MII, SKODA CITIGO, FABIA I 1.0-Electric 06.97-11.23
numery OEM:
AUDI      6Q0512131B
SEAT      6Q0512131B
SKODA      6Q0512131B
VOLKSWAGEN      6Q0512131B

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 37509 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 37509 ORIGINAL IMPERIUM:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.