Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 220 d 4-matic (213.217) (2017.01-???) 194km » 37558 original imperium
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E All-terrain (s213) E 220 D 4-matic (213.217) (2017.01-???) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 37558 ORIGINAL IMPERIUM

37558 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 37558
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 37558
37558
original imperium 37558 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora
11.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

37558

Status produktu: Normalny
Masa [g]27
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8033989139425
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 37558 ORIGINAL IMPERIUM

Silentblock amortyzatora przód pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 28-35 II, LT 40-55 I, TRANSPORTER T3, TRANSPORTER T4 1.6-2.8D 04.75-07.06
numery OEM:
AUDI      411513121
SEAT      411513121
SKODA      411513121
VOLKSWAGEN      411513121

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 37558 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 37558 ORIGINAL IMPERIUM:

Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.