Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 (2010.12-???) 167km » 37676 original imperium
wybrany samochód: 
Opel Antara A (l07) 2.4 4x4 (2010.12-???) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 37676 ORIGINAL IMPERIUM

37676 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

37676

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Masa [g]128
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Grubość [mm]90
Średnica wewnętrzna [mm]25
nr EAN8041132506451
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 37676 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 90mm) pasuje do: CUPRA FORMENTOR, SEAT ARONA, ATECA, IBIZA V, SKODA KAMIQ, KAROQ, OCTAVIA II, OCTAVIA III, SCALA, SUPERB III, YETI, VW CADDY III 1.0-3.2 10.03-
numery OEM:
AUDI      1K0412303G
SEAT      1K0412303G
SKODA      1K0412303G
VOLKSWAGEN      1K0412303G

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 37676 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 37676 ORIGINAL IMPERIUM:

Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.