Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.4 16V (B/CB0P, BB13) (2000.02-2008.07) 98km » 4017 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 1.4 16v (b/cb0p, Bb13) (2000.02-2008.07) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa, zespół zasilający 4017 ORIGINAL IMPERIUM

4017 Pompa, zespół zasilający ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 4017
Pompa, zespół zasilający 4017
4017
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4017

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Średnica [mm]8
Masa [g]89
nr EAN8033989010441
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, zespół zasilający 4017 ORIGINAL IMPERIUM

Pompa pomocnicza ręczna (gruszka) pasuje do: PEUGEOT 106 I, 106 II, RENAULT LAGUNA I, MEGANE II F9Q710-VJZ(TUD5) 09.92-02.08
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa, zespół zasilający 4017 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.