Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GK75B) (1990.01-1995.12) 50km » 20K1016-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 400 Bandit (gk75b) (1990.01-1995.12) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

20k1016oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K1016-OYO OYODO

20K1016-OYO 20k1016oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn OYODO
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

20K1016-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 20K1016-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO WEWNĘTRZN
Opis: NISSAN PICK-UP 4WD D22 2.4I, 2.5TDI 98->, TRUCK 4WD D22 97.08->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 485703S525
Numer dostawcy: 20K1016-OYO
Parametry:z gwintem lewostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M14X1,5
Indeks: OYO 20K1016-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO WEWNĘTRZN
Opis: NISSAN PICK-UP 4WD D22 2.4I, 2.5TDI 98->, TRUCK 4WD D22 97.08->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 485703S525
Numer dostawcy: 20K1016-OYO
Parametry:z gwintem lewostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 20k1016oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K1016-OYO OYODO

numery OEM:
NISSAN      48570-3S500
NISSAN      48570-3S525
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 20k1016oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K1016-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.