Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2015.12) 211km » 20K2001-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2015.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego wewnĘtrzn 20K2001-OYO OYODO

20K2001-OYO koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego wewnĘtrzn OYODO
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

20K2001-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 20K2001-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO WEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA HI-LUX 2WD 78->, 2.4D LN 145/150 97.08->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4540629115
Numer dostawcy: 20K2001-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M17 x 1,5
Indeks: OYO 20K2001-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO WEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA HI-LUX 2WD 78->, 2.4D LN 145/150 97.08->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4540629115
Numer dostawcy: 20K2001-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M17 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego wewnĘtrzn 20K2001-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45406-29115
TOYOTA      45406-39085
TOYOTA      45406-39086
TOYOTA      45406-39095
TOYOTA      45406-39115
TOYOTA      45406-39125
TOYOTA      45406-39155
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego wewnĘtrzn 20K2001-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.