Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 JTD (936AXC00, 936AXD01) (2003.10-2007.06) 175km » 30K0336-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 Jtd (936axc00, 936axd01) (2003.10-2007.06) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drĄŻek kierowniczy kia 30K0336-OYO OYODO

30K0336-OYO drĄŻek kierowniczy kia OYODO
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

30K0336-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K0336-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY KIA
Opis: SORENTO IV 2013->/ SANTA FE IV 2012 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 577242W000
Numer dostawcy: 30K0336-OYO
Parametry:z obu stron
Indeks: OYO 30K0336-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY KIA
Opis: SORENTO IV 2013->/ SANTA FE IV 2012 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 577242W000
Numer dostawcy: 30K0336-OYO
Parametry:z obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drĄŻek kierowniczy kia 30K0336-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      57724-2W000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drĄŻek kierowniczy kia 30K0336-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.