Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24V (936A2___) (1998.09-2006.12) 190km » 30K2068-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24v (936a2___) (1998.09-2006.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drążek kierowniczy 30K2068-OYO OYODO

30K2068-OYO drążek kierowniczy OYODO
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Czwartek
:8 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 8 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K2068-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K2068-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY
Opis: TOYOTA COROLLA 1.4I 16V, 1.6I 16V, 1.8I 16V, 2.0TDI 16V 01.10->, COROLLA VERSO 02->04
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4550319255
Numer dostawcy: 30K2068-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M14X1,5
Indeks: OYO 30K2068-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY
Opis: TOYOTA COROLLA 1.4I 16V, 1.6I 16V, 1.8I 16V, 2.0TDI 16V 01.10->, COROLLA VERSO 02->04
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4550319255
Numer dostawcy: 30K2068-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drążek kierowniczy 30K2068-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45503-02050
TOYOTA      45503-09220
TOYOTA      45503-12130
TOYOTA      45503-19255
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drążek kierowniczy 30K2068-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.