Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Volkswagen TRANSPORTER T5 Furgon (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.0 TDI (2009.09-2015.08) 84km » 1579Y6 peugeot citroen
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T5 Furgon (7ha, 7hh, 7ea, 7eh) 2.0 Tdi (2009.09-2015.08) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

podgrzewacz paliwa citroen peugeot 1579Y6 PEUGEOT CITROEN

1579Y6 podgrzewacz paliwa citroen peugeot PEUGEOT CITROEN
podgrzewacz paliwa citroen peugeot 1579Y6
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1579Y6

producent:

PEUGEOT CITROEN

Indeks: PSA 1579Y6
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Pompa paliwowa
Nazwa: PODGRZEWACZ PALIWA CITROEN PEUGEOT
Opis: 2,0/2,2HDi BERLINGO, JUMPY,C4, C5, XANTIA, XSARA PARTNER, 206, 306, 307, EXPERT, 406, 607,
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1579Y6
Numer dostawcy: 1579Y6

Indeks: PSA 1579Y6
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Pompa paliwowa
Nazwa: PODGRZEWACZ PALIWA CITROEN PEUGEOT
Opis: 2,0/2,2HDi BERLINGO, JUMPY,C4, C5, XANTIA, XSARA PARTNER, 206, 306, 307, EXPERT, 406, 607,
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1579Y6
Numer dostawcy: 1579Y6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie podgrzewacz paliwa citroen peugeot 1579Y6 PEUGEOT CITROEN

Podgrzewacz przepływowy paliwa pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C-CROSSER, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II 2.0D/2.0DH/2.2D 06.98-
numery OEM:
CITROËN      1579Y6
PEUGEOT      1579Y6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie podgrzewacz paliwa citroen peugeot 1579Y6 PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

PEUGEOT
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.