Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) (2017.10-???) 115km » 7.03703.91.0 pierburg
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hm_) 1.6 Sce 115 (hmm1) (2017.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.03703.91.0 PIERBURG

7.03703.91.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.03703.91.0
Korpus przepustnicy 7.03703.91.0
7.03703.91.0
pierburg 7.03703.91.0 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 7.03703.91.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.91.0 pierburg
922.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

7.03703.91.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]57
Napięcie [V]12
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.91.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245), C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212), SLK (R172) 1.5-2.0CNG 09.04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 266 141 05 25
VOLKSWAGEN      A 266 141 05 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.91.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.