Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Nissan NAVARA (D22) 2.5 TD (1998.02-2001.10) 80km » 7.04585.05.0 pierburg
wybrany samochód: 
Nissan Navara (d22) 2.5 Td (1998.02-2001.10) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.04585.05.0 PIERBURG

7.04585.05.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
240.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

7.04585.05.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]52
Napięcie [V]12
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.04585.05.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD ECOSPORT, FOCUS IV, KA+ III 1.2/1.5 10.13-
numery OEM:
FORD      1 783 406
FORD      1 803 936
FORD      2 058 209
FORD      2 190 927
FORD      CN1G 9F991 AA
FORD      CN1G 9F991 AB
FORD      CN1G 9F991 AC
FORD      CN1G 9F991 BA
MAZDA      ZM85-13-640A
zamienniki:
7.04585.00.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.04585.05.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.