
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| nr EAN | 4028977889325 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.74.0 PIERBURG
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
1618V3
1618V3
7548961
| BMW | 11 78 7 548 961 | |
| CITROËN | 1618 V3 | |
| PEUGEOT | 1618 V3 | |
| MINI | 7 548 961 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.74.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.