Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 67,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) |
średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 135 |
Grubość [mm] | 4,2 |
Kolor | czarny |
średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
Materiał | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) |
dla średnicy [mm] | 109 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 112 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 3 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ograniczenia producenta | VDO / CONTINENTAL |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Kolor obudowy | czarny |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 3 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Kolor obudowy | biały |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025