Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel CORSA A liftback (S83) 1.6 GSI (F08, M08, F68, M68) (1988.09-1990.08) 82km » RH01-0045 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Liftback (s83) 1.6 Gsi (f08, M08, F68, M68) (1988.09-1990.08) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0045 REINHOCH

RH01-0045 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0045
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0045
RH01-0045
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0045

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]206
Wymiar gwintuM12
Wersja wzmocniona
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu116 020 0029/HD
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]206
Wymiar gwintuM12
Wersja wzmocniona
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu116 020 0029/HD

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0045 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5 PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      4G0 423 811 A
AUDI      8K0422817A
AUDI      8K0422817B
PORSCHE      4G0 423 811 A
VOLKSWAGEN      WHT 004 593

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0045 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.