Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Kia STINGER Hatchback Van (CK) 3.3 T-GDI 4WD (2018.07-???) 366km » RH01-1024 reinhoch
wybrany samochód: 
Kia Stinger Hatchback Van (ck) 3.3 T-gdi 4wd (2018.07-???) 366km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1024 REINHOCH

RH01-1024 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1024
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1024
RH01-1024
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1024

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]80
Wymiar gwintuM16
Gwint wewnętrzny [mm]M16X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]80
Wymiar gwintuM16
Gwint wewnętrzny [mm]M16X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1024 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, DAILY III, DAILY IV ALFA ROMEO AR 8 2.3D-3.0D 01.78-08.11
numery OEM:
ALFA ROMEO      93800662
FIAT      1903652
FIAT      93800662
FIAT      93804059

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1024 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.