Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) (1999.09-2003.08) 98km » RH01-2020 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.9 Dti (ja0n) (1999.09-2003.08) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2020 REINHOCH

RH01-2020 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2020
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2020
RH01-2020

    Ocena:
numer części:

RH01-2020

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1M10
Strona zabudowyz lewej
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1M10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2020 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: PEUGEOT 305 II, 405 I, 405 II 1.4-2.0 10.82-04.97
numery OEM:
PEUGEOT      3817.21
PEUGEOT      3817.26
PEUGEOT      3817.48
zamienniki:
43-0158
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2020 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.