Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford SCORPIO II (GFR, GGR) 2.0 i (1994.10-1998.08) 115km » RH01-4032 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Scorpio Ii (gfr, Ggr) 2.0 I (1994.10-1998.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4032 REINHOCH

RH01-4032 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4032
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4032
RH01-4032
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4032

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]67
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]67
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4032 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD CAPRI III, ESCORT I, ESCORT II, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA I, FIESTA II, FIESTA III 0.9-3.0 03.68-01.97
numery OEM:
FORD      1447222
FORD      1571221
FORD      5021410
FORD      6128814
zamienniki:
43-0546
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4032 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.