Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-2038 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038 REINHOCH

RH02-2038 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2038
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038
RH02-2038
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-2038

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]287,7
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 287,7mm) pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, LINEA, QUBO PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.3D-1.6D 05.07-

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038 producenta REINHOCH

FIAT

51784192, 51784192S1

CITROËN

1677609680, 4001.77S1, 400177

numery OEM:
CITROËN      1677609680
CITROËN      4001.77 S1
CITROËN      400177
FIAT      51784192
FIAT      51784192S1
zamienniki:

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2038 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.